marți, 27 martie 2018

Flashmob 100 -”Mai Uniți, Mai Puternici !”

Azi am sărbătorit 100 de ANI de la UNIREA BASARABIEI CU ROMÂNIA, motiv pentru care am participat și noi, clasele a : VI-a B, a VII-a A, a VIII-a A,B la un flashmob organizat de CJRAE pe platoul din fața Prefecturii. ....”Ce-ți doresc eu ție,dulce Românie, Țara mea de glorii, țara mea de dor ?” .....UNIRE... Sfatul Ţării din Basarabia, în şedinţa de la 27 martie 1918, votând prin 86 de voturi pentru, contra 3, fiind şi 36 de abţineri, următoarea rezoluţiune: “În numele poporului Basarabiei Sfatul Ţării declară: Republica Democratică Moldovenească (Basarabia), în hotarele ei dintre Prut, Nistru, Dunăre, Marea Neagră şi vechile graniţe cu Austria, ruptă de Rusia acum o sută şi mai bine de ani din trupul vechei Moldove, în puterea dreptului istoric şi dreptului de neam, pe baza principiului că noroadele singure să-şi hotărească soarta lor, de azi înainte şi pentru totdeauna, Se UNEȘTE CU MAMA SA ROMÂNIA.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu