sâmbătă, 25 mai 2013

Festivalul Stiintei

Azi a avut loc a VI a editie a acestui concurs national care a fost initiat din 2008. Chiar daca a plouat elevii au fost nerabdatori sa-si prezinte micile "inventii", experimente si postere.Asa ca am participat si noi cu un numar de 20 de elevi din clasele a III-X a.Rezultatele au fost excelente si anume: am primit un premiu special I de la Tenaris pentru inventivitate-"Bratul Mecanic"-Costina Mihai, Dan Daniel, Sauca Cristian-clasa a V a B; aceeasi lucrare a luat si Premiul III in cadrul festivalului, iar din partea Agentiei de Protectie a Mediului a primit Mentiune la sectiunea "Machete".Felicitari La sectiunea aplicabilitate Abrudan Gabriel, Filip Sergio-Premiul I -"Macheta multifunctionala"-clasa a VIII a B;Mentiuni au luat urmatorii elevi: Tarba Iulia, Codrea Alina-"Termometru"-clasa a VII a B;Pop Ovidiu, Pop Ionut-"Catapulta"-clasa a VII a B, Ignat Gabriel, Luput Alexandru, Kulcsar Kristian-"Generatorul electric"-clasa a VI a B. La sectiunea poster am luat Premiul I-"Femeia-apa-sursa vietii"-Milas Diana, Moigradean Alexandra-clasa a IX a; Mentiune-Urszan Sabin, Dull Greta-clasa a X a -"Apa in viata omului", Mentiune-Iepure Ana, Harlisca Ioana-"Apa pentru locuitorii orasului meu"-clasa a VI a B. De asemenea Mentiuni au primit si Musca Bianca-clasa a IV a A, Muresan Darian-clasa a III a B, iar la sectiunea aplicabilitate Jurj Ionut a primit Mentiune cu "Masina viitorului". Felicitari, dragii mei elevi, ma bucur si va doresc sa fiti si mai ambitiosi sa putem lua si Trofeul Festivalului. Bravo...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu