duminică, 8 aprilie 2012

Scoala, altfel






In cadrul acestui proiect am efectuat cu elevii clasei mele a v a B O excursie in care elevii au putut descopri frumusetile acestei tari frumoase si anume: Salina Turda, Castelul Corvinestilor-Hunedoara, Sarmisegetuza Ulpia Traiana, langa Hateg, in apropiere la vreo 10 km se afla cea mai veche biserica din Romania-secolul 3 in satul Densus. Apoi am poposit pentru o rugaciune la manastirea Prislop dupa care ne-am intrebdat pasii spre rezervatia de zimbri, si in final ne-am plimbat pe potecile pline de lumina si liniste ale Parcului Dendrologic Simeria.
La intoarcerea spre casa ne-a incantat priverile si inima s-a bucurat de ceea ce am vazut in Cetatea Alba Carolina din Alba Iulia. Replica copiilor a fost "Ce frumos este aici" , chiar merita vazut....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu